en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

tisdag, juli 10, 2007

Duktig - i alla fall lite

Jag tvättade och städade igår. Mycket duktigt av mig. :) Men jag lämnade givetvis en del kvar till B. Tänker sjutton inte göra allt själv heller. :P Kom i säng sent, så när klockan ringde ville jag inte gå upp, så jag ställde fram den och klev upp nästan en timme efter jag tänkt mig, så det blev ingen joggingrunda idag heller. Blä! Måste ta och skärpa till mig och se till att komma ut och springa igen. Ska försöka komma i säng tidigt idag. Imorrn ska jag i alla fall spela tennis med V. Det kanske inte är lika intensivt som att springa, men det är motion i alla fall.

B kom hem sent igår, efter att jag lagt mig, så jag fick inte träffa honom. Idag hoppas jag att jag får det. Jag ska åka hem ganska tidigt, för vi ska hitta på något med en av hans arbetskompisar och kompisens fru. Förhoppningsvis blir det bra. Jag har bara träffat F (hans kollega) en enda gång, så jag känner dem inte.

Åkte med V till en bilverkstad i Linda Vista idag på väg till jobbet, så han är i mitt våld tills han får tillbaka sin bil! Haha!! Teoretiskt sett skulle han kunna åka med P eller E fram och tillbaka till jobbet eftersom de bor ännu närmare än jag, men hittills har det aldrig hänt.

Inga kommentarer: