en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

måndag, juli 09, 2007

Det ondskefulla företaget

Jag fick en check från Cingular (konstigt eftersom de säger att de numera är AT&T, men, men...) i fredags. Våra $1000 som vi lämnade i deposit för telefonnumren för lite drygt ett år sedan är tillbaka. Konstigt att man ska behöva ringa och "påminna" dem om det. Och att de ska behöva starta en "utredning" för att se om vi skulle kunna få tillbaka pengarna. Men smart från deras håll antar jag. Hade jag inte ringt hade de väl suttit på pengarna ännu och i och med utredningen fick de ju sitta på dem en extra vecka eller så i alla fall. Men nu är pengarna tillbaka på vårt konto! Ha!

Surfade med S och P igår och fick (trots solskyddsfaktor) lite väl mycket sol på mig. Speciellt på knäna. :( B jobbade hela helgen, men vi lyckades trots allt ses en lite stund igår.

Idag är det jobb som gäller, sedan städning. Och så måste jag fixa och skicka en födelsedagspresent till D som fyller på fredag.

Inga kommentarer: