en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

lördag, september 15, 2007

Alldeles för länge sedan

Nu var det verkligen alldeles för länge sedan jag skrev något här, så det är väl dags att jag ger mig på det igen.

Sedan sist har jag hunnit med att stressa runt på jobbet som en galning, varit på semester i Maryland och bli lite förkyld. Tror jag plockade upp förkylningen på planet hem. Men jag var hemma och sov igår så idag mår jag mycket bättre. Dessutom har jag förhandlat mig till att ha gruppmöte på måndag. Egentligen ska jag ha det nästa måndag, men då ska B och jag till Orange County så det funkar ju inte och det är lika bra att få det överstökat. Har gjort en hel del hemifrån, men det finns en hel del data på jobbet som jag måste gå igenom för att få någon styrsel på det hela.

Här nedanför finns en bild av mig, D och S när vi käkar lunch på ett tapasställe i Frederick förra fredagen.

5 kommentarer:

Sofia Eriksson sa...

Kul att se ett inlägg igen, och extra kul att du har bytt layout till en nästan likadan som min! :D Jag fastnade för den du har, hos min vän nejmaimarocko.blogspot.com och sen när jag såg den med granatäpplen så kände jag direkt att den var "min". :)

Kram, Sofia

Hanna-Stina sa...

Jo, jag var trött på den layout jag hade så jag följde länken till sajten där du skaffat din layout... Du får se det som en komplimang. :)

Sofia Eriksson sa...

Ser det absolut som en komplimang! Älskar min layout, och den du har också!! Det finns många fina på den sidan, men den här och min är mina absoluta favvisar!

Kram, Sofia

Anonym sa...

Orange County... hm det finns det manga av i USA. Har bott i Orange County i 3 ar. :P

Hanna-Stina sa...

Ja, det finns nog en hel del Orange County här i landet, men eftersom det är min blogg och inte en artikel (eller annan informativ text) känner jag mig inte tvungen att specificera allt exakt. Kan ju bland annat nämna att alla mina vänner inte heter bokstavskombinationer heller. ;)