en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

måndag, september 17, 2007

Tevespelel

I helgen satt jag mest fast framför ett tevespel. Det känns lite oproduktivt, men, hey, jag har faktiskt varit sjuk. Fast jag måste uttrycka ett visst ogillande över att jag blir så fast. Som igår när jag bestämde mig för att spela i tre timmar innan jag skulle göra andra grejjer och inte stängde av helvetesmaskinen förrän 14 timmar senare!! Snacka om obefintlig viljestyrka.

För övrigt funderar jag på varför jag mådde så pass bra igår när jag var hemma och känner mig så mycket sopigare idag när jag är tillbaka på jobbet? Är det helt mentalt eller finns det några fysiska anledningar till det? :P

Lite (minimalt faktiskt) med tid har jag ägnat åt att ändra utseendet på bloggen också. Det är inte klart ännu, men långsamt, långsamt går det framåt.

1 kommentar:

Sofia Eriksson sa...

Av just den anledningen så har jag inget tv-spel! Jag är helt övertygad om att jag snabbt skulle bli tv-spelsberoende! :D

Bloggen är så fin, så fin!

Kram, Sofia