en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

onsdag, september 19, 2007

En kväll tillsammans - det var inte igår! Eller vänta... det var igår! ;)

Igår kväll kom jag från jobbet i skaplig tid och eftersom B var ledig så fick vi en mysig kväll tillsammans. Det känna som det var jättelänge sedan sist. Vi lagade middag tillsammans - lammkotletter med ris, tzatziki och sallad - åt och drack ett gott vin. :) Jättehärligt!!

Idag är B och seglar igen. Det är så kul att han hittat en hobby han gillar som inte är inomhus och stillasittande! Och dessutom social. Hur bra som helst.

Själv skulle jag vilja komma iväg till American Apparel ikväll för att köpa ett par svarta leggings till en långtröja jag köpte i Maryland. Längtar efter att använda den tröjan och jag tror leggings till blir bäst. Eller tja, det skulle ju funka med jeans eller ett par svarta brallor också.

Imorse var det förresten becksvart när jag klev upp. Det börjar bli höst!

Inga kommentarer: