en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

torsdag, november 08, 2007

Över ytan igen

Så... då känns det som om jag har näsan över ytan igen. Chefen har skickat iväg ansökan och allt har lugnat sig lite. Jag inser ju att jag har en av världens fem sämst underhållna bloggar, men jag får väl försöka ändra på det.

Idag har jag tagit lite ledigt för att träffa B. Han var ledig i söndags och måndags, men då var jag precis på slutspurten, så ledig fick han vara själv. Tyvärr var han (jag är säker på att han hämnas) tvungen att jobba idag på förmiddagen. Ringde honom precis och han hävdad att han var på väg hem. Vi får väl se.

Jag har utnyttjat min ensamma tid väl. Dagen börjades med en sväng till affären för att skaffa en acceptabel frukost, sedan åt jag i lugna och ro, tog ett bad och chattade lite på gmail med K och J. Städade ur kylen. Duktigt! Dessutom ringde jag Mr X. Han kom till SD i fredags och jag har sedan i lördagskväll, efter att han lämnat över godis och thé, aktivt ignorerat honom. Snacka om misstag att ge mig godset. ;) Fast ärligt talat har jag inte haft tid med någon utom chefen och V. V mest för att han jobbar med mig och faktiskt är till hjälp och för att han bjöd mig på fancy lunch på Café Azul i tisdags! Lunch med vin!! :D

Nu är jag hungrig, men tänker vänta tills B kommer hem så vi får käka tillsammans.

Inga kommentarer: