en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

fredag, november 09, 2007

Tröttis idag

Var på konsert igår med V på House of Blues. Vi såg She wants revenge. De var jättebra - förstås - även om jag inte har deras nya skiva. I kön in hittade vi dessutom en brasiliansk tjej som Vasco känner. Kul!

Kom hem sent. Mycket senare än läggdags, så imorse när klockan ringde gick det trögt. Men jag kom upp och iväg till gymmet i tid. Så nu känns kroppen skönt nygymmad, men jag är fortfarande sömnig.

Igår em tog B och jag oss iväg och klättrade för första gången på eviga tider. Det var kul. Jag kände mig stark och klarade en vägg som jag var lite rädd för innan lätt som en plätt! :D Därefter var jag förstås tvungen att prova något ännu svårare så då misslyckades jag förstås. Det är så orättvist att B är två dec längre än jag! Allt blir lättare för honom. Morr!

Inga kommentarer: