en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

lördag, november 10, 2007

Tröttis igen

Hade verkligen velat vara kvar i sängen en stund till denna lördag morgon, men eftersom jag lovat att eventuellt skjutsa V (om han inte får fixar det på annat sätt) så har jag gått upp och ätit frukost. B har gått till jobbet. Minitjejerna sover och lilltjejen gick nyss från mitt knä tillbaka till sängen för en kattlur. Undrans om man ska krypa ner under täcket en stund till? Fast å andra sidan känns det ganska ok att vara vaken ändå, nu när jag varit det en stund.

Blev kvar ganska länge på jobbet igår för chefen ville absolut se restultatet från min blot innan han gick hem, så det var bara att leverera. Att resultatet sen inte blev så bra är en annan historia. Men jag kan nog får till det om jag bara får lite mer tid. Efter jobbet var jag hungrig och trött och övertalade V att vi skulle ut och käka något snabbt, men när jag väl kom hem till honom hade han gjort kycklinggryta! Superlyxigt med hemlagat när jag själv inte alls kände för att laga mat. Sen käkade vi glass och kollade på "Monster". Den var bra, men usch vilken klump i magen man får när man vet att det kommer att gå illa. Konstigt att jag inte sett den förut förresten.

J flyttar idag. Hon gillar inte dem hon delat hus med hittills, så nu har hon hittat ett annat hus i Boulder där hon kan bo. Även detta med tre andra, men jag hoppas det kommer att gå bättre den här gången.

Nä, nu är det väl dags att pallra sig in i badrummet och fräscha upp sig och liksom ta tag i dagen.

Inga kommentarer: