en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

måndag, augusti 14, 2006

Uppdatering

AH och J var här i två veckor och den tiden bara flög fram. Jag försökte båda jobba och hitta på roliga grejjer så när de väl åkte hem kände jag mig som en urvriden disktrasa, men det var kul kul kul! Det är så härligt att träffa sina svenska kompisar igen! :)

I fredags fick B reda på att hans ansökan om arbetstillstånd blivit godkänt. Nu väntar han bara på att det ska komma i posten. I början av september ska han på intervju hos den amerikanska motsvarigheten till hans svenska jobb. Tyärr är det uppe i LA, men om han får ett bra erbjudande därifrån kan det ändå vara värt det. För övrigt är han brun som en pepparkaka. Jag är också lite solbrun, men inte alls som han.

Min msn krånglar ganska ofta och därför ses jag inte online lika mycket som förut. Därför har jag installerat icq idag. Det verkar funka bättre. Är det någon som vill ha min msn eller min icq så är det bara att höra av sig.

Inga kommentarer: