en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

torsdag, augusti 24, 2006

Torsdag redan?

Fortsatte förgäves letandet efter byxor igår. Hittade ett par snygga svarta jeans, som tyvärr var för långa. Det fanns en kortare storleksvariant i den modellen som passade mig perfekt, men den fanns förstås bara i blått. De blåa var också snygga, men inte riktigt lika snygga och det känns meningslöst att betala $10 extra för att de ska lägga upp byxbenen när jag vet att det finns en modell som passar mig. Blä! Åkte till El Zarape och käkade en pilgrimsmussel-burrito till middag.

B fick sitt körkort igår, bara en vecka efter att han körde upp. Orättvist att jag fick vänta typ 8 veckor (eller något sånt) på mitt. Hans intervju igår verkade ha gått bra, men jobbet var väl kanske inte det han förväntat sig. Jag tror han har väldigt blandade känslor angående det hela och att han inte riktigt vet om han ska hoppa på det eller inte om han får ett positivt besked när de ringer honom imorgon.

Lyckades träffa på H online i två minuter igår. Det var trevligt, för jag har inte pratat med henne på så otroligt länge. Jag borde skickat henne ett email för länge sedan, för hon skrev till mig för ett tag sedan (till min hotmailadress som jag annars bara använder till msn så det var typ tur att jag ens upptäckte det där mailet).

Inga kommentarer: