en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

onsdag, augusti 23, 2006

Ingen shoppinglycka

Jag var till Fashion Valley med J och B igår för att se om jag skulle kunna hitta några ersättningsbyxor och nån t-shirt. Tyvärr kom vi dit så sent att vi bara hann med Banana Republic. Efter bara en liten stund hittade jag en stoooor hög med kläder att prova. En modell av byxor satt väldigt bra, och jag hade säker köpt dem om de hade funnits i någon vettig färg. Båda färgerna som fanns verkade helt omöjliga att matcha med någonting över huvud taget, och på gund av det blev det ingen långärmad tröja heller. Jag blev helt förälskad i en svart och vit, flimsig top, men eftersom den kostade $68 och jag inte behöver den kändes det oförsvarbart att köpa den när vi inte har så himlas mycket pengar.

Senare ska B komma och luncha med mig och sedan ska han vidare till Carlsbad på en jobbintervju. Det är helt omöjligt att bedöma företaget han ska på intervju på, men det är ju alltid bra att öva sig på intervjuer.

Inga kommentarer: