en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

måndag, augusti 21, 2006

Håller hela stället på att braka samman?

Idag när jag kom till jobbet var det handdukar och blöta kartoner över halva det andra labbet. Igår när jag var här var det inte alls så, utan det verkar ha börjat läcka ur några rör någon gång under natten. Suck! Det är typ den 45:e grejjen som hänt här på labbet den senaste månaden. Hela bygget (som visserligen är ganska gammalt) verkar vara på väg att rasa samman.

Det har varit en ganska lugn helg. Jag har jobbat lite, men annars mest slöat. Sovit en del, jobbat lite med den presentation jag ska ha på nästa gruppmöte. Känner mig lite nervös inför det, men det ska nog gå bra det också. Jag överlevde ju det förra i alla fall - och det dessförinnan. Igår var jag och B hemma hos J och tittade på dokumentären "The Corporation". Attans så arg man kan bli. Jag tror inte jag kan stanna i det här landet i allt för många år. Alla företag är onda.

Inga kommentarer: