en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

lördag, augusti 26, 2006

Lördag på jobbet

Det är lördag och jag är på jobbet. J och B är på stranden. Jag har för all del inte varit här så länge, bara en halvtimme eller så, och jag kommer inte att bli långrandig, men jag är trots all här. R och C är också här, trots att C inte ens jobbar här längre. Inte egentligen. Ärligt talat hade jag tänkt komma hit mycket, mycket tidigare, men J ringde efter frukost och frågade om vi inte hade lust att följa med på en Labour Day-rea på hennes favoritsportaffär och det kunde vi ju inte tacka nej till. Jag hittade ingenting just där, men i affären bredvid hittade jag ett par löparskor. Inte för att jag gillar att springa alls, men jag tänkte att de är bra att ha när man är ute och går mycket. :)

Nu pep timern och det är dags för mig att verkligen göra något.

Inga kommentarer: