en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

tisdag, maj 02, 2006

Mascarabevikelse

Igår var det EFIT-dag igen, men eftersom jag jobbade 12 timmar, så gick det projektet i stöpet. Jag vet att man inte "får" göra sina egna dagar, men jag tänker ändå ta några foton en dag här i veckan (kanske imorgon, vi får se) och lägga upp här. Men då lägger jag dem nog på den här sidan och inte på min EFIT-sida.

Det finns ett protein som heter secretase. Jag undrar som den genen är muterad hos människor som inte kan behålla en hemlis?

Förresten har jag (till slut) köpt ny mascara. Använder den för första gången idag och jag är inte imponerad.
Den kan på inget sätt jämföras med Kanebos 38ºC Silk Performance, som jag brukar använda. Den nya var inte lika bra att sätta på, blev inte lika snygg och sitter inte lika bra. Jag måste få tag på 38ºC... På något sätt... H har erbjudit sig att skicka den från Sverige och det kanske är ett bra alternativ trots allt. Ska nog be henne göra det när hon blivit frisk. (Just nu har hon dubbelsidig lunginflammation. Inte roligt.) Annars får jag väl bita i det sura äpplet och beställa från Barney's New York för massor av pengar.

6 kommentarer:

Jaenelle sa...

Eller du kan se om min pojke vill skicka den till dig. ;) Den om vi behöver en plats på golvet när vi resa i sodra kalifornient (SoCal) kan vi gora det utan skuld. ;)

Hanna-Stina sa...

Självklart kan ni sova hos mig om ni ska till SoCal i sommar. I alla fall om jag inte har andra gäster. Jag har en jättebra luftmadrass (queen size). :) När hade ni tänkt åka? Om du vill kan du maila mig om detta - hannastina@gmail.com.

Jaenelle sa...

Vi vet inte just nu vad vi ska göra eller var vi ska åka! :) Det skulle vara i forsta halv Juli vi tror. Nar mina pojke komma hit, ska vi tanker pa vad vi vill gora. :) och TACK avan om vi inte vet om vi ska aka sa mycket sodra i kalifornien.

Hanna-Stina sa...

Första halvan av juli är öppen om ni bestämmer er för att resa. :)

Anonym sa...

Annars kanske jag kan ta med mig när jag kommer över bara....

Hanna-Stina sa...

Ja, om du vill det så vore det ju bra. :)