en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

torsdag, maj 04, 2006

Lite piggare

Äntligen känner jag mig lite piggare igen. Skönt! Jag hoppas det håller i sig över hela kursen jag ska gå idag. Jag ser inte fram emot att sitta instängd i ett konferensrum mellan 11 och 14. Hur tänkte de egentligen? Mitt över lunchen. Jag kommer väl att dö av hunger under tiden. :P S sa att kursen inte är så bra, men jag hoppas ju förstås på det bästa. Det är en sån där kurs som krävs för att man ska få använda viss utrustining.

Pratade med B i typ 5 min igår kväll. Han åker till Tyskland ikväll och blir borta över helgen, så jag kommer inte att få prata med honom då. Det är väldigt frustrerande att vi har så sporadisk kontakt just nu. Tur att det bara är drygt en månad kvar tills han kommer hit.

Inga kommentarer: