en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

tisdag, maj 30, 2006

Ett distraherande besök

I fredags kom D hit! :D Som jag har sett fram emot det. Vi har haft så mycket skoj! Vi har ätit på Parkhouse Eatery två gånger, vi var på Diggatrons födelsedagskalas, vi var på zoo, vi var i den botaniska trädgården i Encinitas och mycket, mycket mer. Och oj vad vi har skrattat! Så mycket att vi fick ont i magen. Sovit har vi däremot inte gjort så mycket så igår när jag lämnat D på flygplatsen åkte jag hem och tog det väldigt lugnt.

Under helgen införskaffade jag också ett dansspel till min Xbox så att jag äntligen kan använda min älskade dansmatta igen. Musiken är tyvärr inte riktigt lika bra som den i mitt svenska spel, men det får väl duga antar jag.

Det var väldigt skönt att ha något som distraherade mig i helgen så att jag inte tänker på att B kommer hit om nio dagar.

Inga kommentarer: