en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

måndag, maj 22, 2006

Jag är en gamling

För några dagar sedan fick jag en kommentar i bloggen från en tjej som funderar på att åka på utbyte till Kalifornien och undrar lite hur det är. Hon frågade snällt om jag kunde tänka mig att emaila henne så att hon kunde få ställa lite frågor. Självklart fick hon det! I sitt email ställde hon några frågor och berättade att hon läste Biologi och Kemi B (eller något sådant) så min hjärna tänkte på en gång att hon gick på universitetet. Det visade sig dock i hennes efterföljande mail att hon går på gymnasiet. Ojojoj! Det berättar något om hur gammal jag är, för när jag gick på gymnasiet var det innan det här med kurser... *skrattar åt sig själv* Nåja, jag hoppas att du (om du läser det här) får komma till Kalifornien som du vill och att du får ett riktigt bra utbyte. :D

Inga kommentarer: