en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

fredag, juni 08, 2007

Nu kan jag glädjas åt helgen

Så där. Nu har jag fått reda på att manuskriptet i alla fall är utskickat till review, så första hindret är i alla fall ur vägen. Skönt!! Och så bestämde bossen sig för att vänta med ansökan till i november, så nu kan jag faktiskt ha ledigt i helgen!!! Jihoo! Inte för att det finns så många att leka med i alla fall. B jobbar, V ska till San Fransisco för att träffa J och S (som jag vanligtvis inte ens leker så mycket med) är i Toronto. Iofs finns ju andra S här, men jag hon är nog väldigt upptagen eftersom hon ska till Sverige i slutet av månaden.

Jag har lovat att skjutsa V till flygplatsen imorgon, så klockan sju ska jag vara hemma hos honom för att käka lite frukost innan vi ger oss av. Det kan ju verka tidigt för en lördag morgon, men eftersom B ändå kommer att ha väckarklockan ställd på sju kan jag lika gärna gå upp också och vara till lite nytta. Om jag är trött kan jag ju sova senare efterom jag kommer att kunna vara ledig.

Springrundan i morse gick jättetrögt. Blä!

Inga kommentarer: