en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

måndag, mars 26, 2007

Vårshopping

I lördags lyckades jag masa mig iväg till mallen i Mission Valley (dit jag sällan åker, oftast hamnar jag i Fashion Valley, men jag tänkte att jag skulle variera mig) utan att hosta allt för mycket på mina medmänniskor och gjorde lite vårshopping. Visserligen är det ju ganska varmt här året runt, men just nu har det varit superhärligt väder och jag känner för att lägga av mig vinterkläderna till fördel för vår/sommarutstyrslar. Hittade en hel del faktiskt, tre toppar, ett par byxor och ett par mjukis-shorts för hemmabruk. Det mesta var väldigt överkomligt, förutom toppen och byxorna jag köpte på Ann Taylor Loft. Men de var så fina att jag inte kunde låta bli. Det känns toppen med en vitaminkick till garderoben. Nu behöver jag bara några nya lätta skor. Mina från förra året är ganska äckliga av all fotsvett. :P

Inga kommentarer: