en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

måndag, mars 26, 2007

Utmaning (2)

EGENDOMLIGA SAKER:
4. Jag har haft kort svart snaggat hår med en stor illröd buskig lugg och jag passade i det.
Den här frisyren hade jag i slutet av nian och början av ettan på gymnasiet. Sedan tröttnade jag, för det var jättejobbigt att klippa och färga håret typ varannan vecka, men jag måste säga att mitt skolfoto i ettan på gymnasiet nog är det bästa jag tagit.
5. Jag gillar rutiner. Alla verkar verkligen gilla spontanitet och spontana människor. Jag gillar också spontanitet, men ärligt talat gillar jag rutiner ganska mycket. Dock byter jag rutiner regelbundet. :P
6. Jag pratar med saker som om de hade personlighet. Jo, jag pratar med det mesta - miniräknaren, mina saker på labbet, datorn, tandborsten osv. "Hörru killen, om du bara räknar ut det här åt mig nu ska du få nya batterier sedan. Jag lovar."

Så... Utmaningen avklarad. Nu borde jag nämna 6 personer som ska göra den, men alla jag känner som bloggar har redan gjort den, så jag struntar i den.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag minns verkligen din frisyr! Jag minns att jag (och alla andra gissar jag) blev ganska chockade när du dök upp i skolan med ditt coooola snaggade svarta hår och röda lugg till!!! Det var verkligen häftigt - då! Men nog tycker jag att du är finare i långt hår! :)

Jag kan också prata med saker som att de har en personlighet... :) Dessutom har jag väldigt svårt att "kasta" gosedjur på golvet, dom kan ju göra sig illa då! :D