en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

onsdag, mars 21, 2007

Blä!

Idag var det min andra dag tillbaka på jobbet efter att ha varit sjuk. Jag har varit sjuk jättelänge. Alldeles för länge. Sen 3 mars närmare bestämt. Vilket innebär att jag var hemma från jobbet i mer än två veckor. Ska väl vara glad att bossen bara gnällde på att jag inte fått antibiotika (eftersom läkaren var övertygad om att det var orsakat av virus) och inte avskedade mig på fläcken. Hostar rätt mycket fortfarande, men det går an. Allt annat verkar funka som det ska - förutom magen som blivit paj efter antibiotikakuren jag började idag (eftersom läkaren nu tror att jag förutom virusgrejjen också har en sekundär bakterieinfektion). Det suger att vara sjuk!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojoj, staaaackars dig som varit sjuk så länge! :( Jag har saknat dig online, så jag var orolig för att du blivit rejält sjuk - och det är ju precis vad du verkar ha blivit.

Nu ska jag läsa utmaningen... såg nåt om en röd lugg som jag minns mycket väl! :)

Kraaam!