en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

måndag, juni 02, 2008

Frågesport...

En till utmaning - från Sofia. Om du tröttnat behöver du inte läsa. :)

När gick du upp idag: Klockan 5.40
Diamanter eller pärlor: Jag använder sällan smycken, men gillar nog diamanter snäppet mer än pärlor. Fast låten Pärlor med Kent är ju bra förstås.
Senaste filmen du såg på bio: "Sex and the City" - igår faktiskt
Favorit teveprogram: Tittar sällan på teve, men följer "Grey's anatomy" på dvd.
Vad åt du till frukost: Knäckemackor med kyckling, ost och paprika. Till det en stor balja thé, ett glas vatten och ett gäng vitaminer.
Din favoritmat: Öh, den frågan är omöjlig att svara på. Jag gillar all mat som är god. ;)
Vilken mat gillar du inte: Soltorkade tomater och oliver
Din favorit-CD för tillfället: Foxboro Hot Tubs - Stop Drop and Roll!!!
Vad kör du för bil: Allt som oftast en Hyunday Elantra, väldigt sällan en Mitsubishi Eclipse Spyder
Vilken är din favoritmacka: Senap, kyckling och avocado. Eller rostat bröd med avocado och basilika. Eller....
Vilka mänskliga drag kan du inte med: falskhet, överdriven ängslighet
Vilka är dina favoritkläder: hmm... mina Nike byxor som jag köpte i vintras (och som B gav mig ett par när han kom hit i april)
Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då: Den där frågan är ju helt omöjlig att svara på. Jag vill besöka så himla många olika ställen att jag helt omöjligt kan bestämma mig för ett.
Favoritmärke: jag säger som Sofia - det beror på vad det gäller
Var vill du dra dig tillbaka: jamen det är väl ingenting jag tänker på nu, jag vet ju knappt var jag ska bo nästa år
Favorittid på dagen: morgonen
Var är du född: Gävle
Vilken är din favoritsport att se på: rent generellt är jag inte speciellt intresserad av att titta på sport, men om det är typ OS tittar jag på simning
CocaCola eller Pepsi: inget dera
Fotboll eller ishockey: inget dera
Morgon- eller kvällsmänniska: morgonmänniska
Pedikyr eller manikyr: pedikyr
Några spännande nyheter att berätta: nej, inte vad jag kommer på
Vad ville du bli när du var liten: någon slags kontorsmänniska så jag skulle få använda räknemaskin och fylla i blanketter
Bästa barndomsminnet: att bo på landet och leka med kompisarna i skogen
Varit i Afrika: nej, inte ännu
Någonsin rullat in någon i toapapper: nej, verkligen inte
Varit med om någon bilolycka: ja
Favoritdag i veckan: torsdag
Favoritblomma: liljekonvalj
Äger du en cykel: ja
Vem fick du senast mail ifrån: min man
Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort: Öh... jag förstår inte frågan
Läggdags: oftast någongång mellan 22 och 23
Senaste personen du delade middag med: V - vi lagade och åt middag tillsammans i lördags (och tittade på film)
Vad sysslar du med just nu: fyller i det här, dumpall
Favoritfärg: grönt
Hur många tatueringar: inga - det är bara katten som är tatuerad

Inga kommentarer: