en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

fredag, april 11, 2008

Det bor nog en rebell i oss alla...

Ikväll när jag kom hem träffade jag på min ena granne. Hon jobbar heltid samtidigt som hon pluggar, så jag träffar henne inte så ofta. I alla fall så avslöjade hon att hon drar ur sladden till fläkten som surrar och brummar hennes hus när hon är hemma. Vilken radikal tanke!! Jag anammade den genast och sitter nu här i ett obrummande hus. Jag kommer att sova i ett obrummande hus också. Äntligen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Påminner mig om en granne jag hade som hade en susande toalett, dvs den står o spolar hela tiden. Jag tog den radikala åtgärden att stänga av vattnet med den röna kranen i källaren till den lägenheten... :P

Hanna-Stina sa...

Riktigt så rebellisk hade jag nog inte varit. *skrattar*