en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

onsdag, mars 19, 2008

Imse vimse

Spindelsäsongen verkar ha börjat tidigt i år. I några veckor har jag hittat spindlar av varierande storlek och färg inne nästan varje dag. Spindelrädslan gör att jag alltid hittar dem först av alla. Lika bra är det, för på det viset blir ju rädslan bra till något. Ännu i år ingen svarta änkan. Skönt! Den här veckan har till min stora förvåning varit relativt spindelfri. Bara en liten ministackare som byggt ett mininät mellan soffryggen och väggen igår kväll. Kanske tog hagelstormen natten till söndagen kål på dem. Hoppas kan man ju alltid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

IIRRKKK! Det där med spindlar....Slut på godiset ännu? Ska det skickas mer eller??Vad i så fall??POK

Hanna-Stina sa...

Hmmm.... *fundera, fundera* Gluffsade nog precis i mig de siste stackars snörena här i helgen. Jag och katten är ju galna i dem, men vi delade lite med B också eftersom vi är så snälla. Om du verkligen vill och orkar skicka ett till paket skulle ju violtabletter sitta som en smäck. Och kanske några lakritstuggummin. Extra du vet! Kramelikram på dig syster!