en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

torsdag, juni 01, 2006

Och de är tillbaka


Idag är det den första juni och de gråa molnen är tillbaka för att täcka himlen lagom till June Gloom. Nåja, det är ok, för det har varit soligt och fint i en och en halv vecka nu.

Igår efter jobbet åkte jag hem till F och tittade på lite grejjer F och A ska ge bort när de flyttar tillbaka till Europa i augusti. Jag passade på att kramas lite med deras lilla son också. Pappa var inte längre populär när det kom två tjejer och hälsade på! (J förljde med mig dit.) Så nu har jag sett ut tallrikar, vinglas, kastruller, fina korgar och mycket mer som ska bli mitt i augusti.

När jag väl kom hem var jag superhungrig så jag gick till Trader Joe's och handlade. Inget avancerat, för jag var för hungrig för att laga mat, men jag passade på att köpa lunch till idag också. Natten var riktigt varm. Jag måste verkligen köpa ett svalare täcke när Björn kommer. Kanske till och med tidigare om jag har tid.

Inga kommentarer: