en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

onsdag, juni 07, 2006

En dag kvar!

Nu är det bara en dag kvar innan han kommer! Eller, lite mer eftersom han inte kommer förräns på kvällen imorgon. Han ringde mig igår kväll och vi pratade lite om de sista sakerna i lägenheten. Inatt ska han sova hos I&B och imorgon bitti (eller ikväll min tid) ska I skjutsa honom till Arlanda. Sedan har han nästan ett dygns resande framför sig innan han är framme. Jag hoppas allt går bra och att han inte blir så försenad som han blev förra gången.

Jag har varit duktig och fixat en del praktiska saker inför hans ankomst. Bland annat hans kompletterande försäkring. En del har jag kvar att göra, men det ska nog fixa sig under dagen.

Flugfångaren här i labbet verkar inte funka så bra tyvärr. Flugorna är lika många som vanligt och igår hade fångaren bara en enda död fluga i sig. Fram för nya försök. Förresten kom V tillbaka från Brasilien igår så nu kommer jag inte att vara lika ensam i labbet längre. Skönt! :)
Nog för att flugorna är många, men jag föredrar mänskligt sällskap.

Igår kom jag förresten iväg till gymmet för första gången på länge. Det kändes bra. :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har inte fått veta något om livet i San Diego sedan B kom dit, och det är snart en månad sen. ;)

Anonym sa...

Hej hej!!
Det var längesedan jag kikade in här! Nu verkar ju B ha kommit! Hoppas att ni har det toppen, och att hans resa gick bra. Nu ska jag läsa lite mer! :D
Kram