en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

onsdag, juli 09, 2008

Telefonboken

Lista från Vimsig som jag stal. Kollar alltså in kontaktlistan i min telefon.

1. Har du pussat nummer 2?
Nej det har jag inte.
2. Vad har du för relation till nummer 20?
Hon är en tjej jag känner lite genom hon som är nummer 2 faktiskt.
3. När ska du träffa nummer 30?
Henne ska jag träffa den 4 augusti.
4. Är nummer 18 söt?
Han ser ganska normal ut, men han är väldigt gullig annars. Snäll, omtänksam och så.
5. Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Bra har jag för mig. Kompetent och trevlig. Hon är min frisör i Sverige.
6. Gillar du nummer 14?
Ja, det gör jag även om jag inte träffa honom så ofta. Han är en av B:s bästa vänner.
7. Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Nej det har jag inte. De bor i Sverige och där har jag inte varit sedan i november.
8. När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Nummer 26 är en restaurang och jag har ingen aning om när jag ska dit igen.
9. Är du nära vän med nummer 23?
Nej, hon är min amerikanska frisör.
10. Har du gått på bio med nummer 4?
Nej, det har jag inte. De är vänner till min moster och morbror. Jag har deras telefonnummer bara för att min gulliga kusin brukade sitta katt/hundvakt åt dem.
11. Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Kanske. Under rätt omständigheter. Vi har i alla fall druckit en hel del vin tillsammans genom åren.
12. Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Lab-grejjer.
13. Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Ja, det skulle jag nog, men vi är inte nära vänner. Mer bara bekanta.
14. Vad har du och nummer 24 för relation?
Hon är ingift faster till B.
15. Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Fika kanske. Han är bra på det och känner till alla bra fik.
16. Vad är det bästa med nummer 8?
Hon är pålitlig.
17. Brukar du och nummer 16 träffas?
Då och då brukar vi träffas. Vi bor långt ifrån varandra, men vi brukar ses om vi får en chans. En eller ett par gånger om året. Hon är en mycket god vän.

Inga kommentarer: