en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

måndag, juli 14, 2008

Ledig helg

Jag har varit ledig i helgen. Det har varit jätteskönt. Har inte gjort så mycket vettigt alls. Plockat lite hemma, latat mig, spelat 360, varit ute, shoppade lite. Mest till Mr X som ville ha ett vanvettigt antal t-shirtar från Ralph Lauren. V som var med och shoppade shoppade mycket mer än jag. Mest skor... typ 5 par totalt. Helt galet! Dessutom såg jag Mexiko. Skulle gärna åka dit, men vill inte till Tijuana just nu när det är så vilda västern där och alla blir skjutna. Vi har ju till och med fått instruktioner från Scripps International Office att inte åka dit. Och den där muren som byggts mellan USA och Mexiko är ju helt hemsk.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja jag såg ett program om muren och Tijuana på TV. Verkar knasigt. Men som sagt det verkar vara rena vilda västern i Mexico i en del delstater.. som i No country for old men fast mkt värre...