en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

tisdag, september 05, 2006

Tillbaka efter en långhelg

Tisdag morgon, dagen efter Labour Day Weekend. Än så länge är jag ensam här. Det är ganska skönt. B skjutsade mig hit innan han själv åkte iväg för att delta i den första dagen av sin 6-dagarskurs. Han var lite nervös och osäker på sitt val i natt innan han skulle somna, men jag tror säkert allt blir bra.

Det var skönt med helg. Igår var jag inte ens in till jobbet ens en liten stund. Det var hur skönt som helst. Tyvärr var jag inte hemma heller, som jag egentligen skulle behövt, men det var antagligen lika bra. Termometern i bilen visade mitt på dagen 101 grader Fahrenheit, så hemma var det väl olidligt. (Stackars kissen!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att hitta till din blogg! Vi har ju tänkt flytta till San Francisco så småningom...

Hanna-Stina sa...

Det tycker jag absolut att ni ska göra om ni har chansen. :)