en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

torsdag, oktober 04, 2007

V:s återkomst

V är tillbaka. Jag hämtade honom på flygplatsen vid nio och han har skägg och ser väldigt tunn ut. Enligt egen usago har han "bara" gått ner 7 pund, men eftersom han redan var med muskler än fett syns det väldigt bra. Det är trevligt att ha honom tillbaka. Det blir lite ensamt och trist på jobbet utan honom. Dessutom gör det faktum att han är tillbaka att J ska komma till San Diego i helgen och det är ju aldrig fel.

Städningen gick i stöpet igår. Jag var ganska trött och B var slut efter seglingen och efter en del hårda förhandlingar kom vi överrens om att göra det på fredag kväll istället. Jag hade gärna fått det gjort igår, men B hade verkligen ingen lust. (Hmm... när jag tänker på det har han aldrig lust att städa!)

Jag skulle till Ikea idag med S från jobbet, men eftersom chefen inte åkte på konferensen han skulle på så har S inte samvete att skolka från jobbet idag. Därför funderar jag på om jag ska åka ändå, utan henne. Det är en del saker jag behöver därifrån och att komplettera med ost och Marabou choklad vore heller inte fel.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är intressant hur det är med vikten.. jag har ju åkt många ggr fram o tillbaka nu senast var jag 4 veckor i Sverige under augusti månad och det var tydligen en bantningskur för alla sa att jag såg tunnare ut än vanligt. Jag går ner mellan 4 och 6 kilo varje gång jag besöker Sverige.
/mikael

Anonym sa...

haha...God bless Sweden!